Feel this, can you feel this. My heart beating out of my chest

Har haft en mysg, lugn men välbehövd helg efter att jag legat sjuk halva veckan. I går kväll kom min finaste hit och myste ned sig i sängen med mig. Vid 1-tiden hämtade Nicklas upp oss och vi var ute och snurra med han, Adrian och Jonte. Efter ett besök på max så åkte vi hem till mig igen, slog på några avsnitt utav vänner sen somnade.

Idag så hann jag bara vakna innan han behövde åka iväg. Så vid 11 steg jag upp, käkade frukost, åkte till högland, gick en sväng på stan, åkte hem men for sedan in till stan lika fort igen för att hjälpa pappa.I eftermiddag så har jag försökt plugga lite körkortsteori och sett några avsnitt utav vänner, som jag ska fortsätta med nu. Tror att jag har blivit lite smått besatt..
Blev ett långt inlägg om min rätt så ohändelserika helg, jaja. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback