Thank god you blew it, thank god I dodged the bullet

Idag så var det första dagen i skolan för mig på hela veckan, har legat hemma sjuk sen i söndags, så det kändes ändå helt okej att vara tillbaka!
Gick ner på stan med Isa, Julia och Savannah efter skolan, sedan så tog jag bussen hem och hjälpte pappa med lite jobb. Direkt när vi var klara så åkte vi in till stan för att köpa thaibox till middag! Satt inte heelt fel vill jag lova! 
Nu ska jag plugga på matten, eftersom vi har matteprov imorgon.. liite panik. 

Bjuder på två bilder från i sommras när jag och mina brudar åt thaibox i hamnen!

Kommentarer
Postat av: bella

men gud tack:D dina med ju!

2011-10-14 @ 17:13:12
URL: http://isabellaoliviabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback