It may be zero degrees with the snow falling down. But I've got warm and tender love, just as long as he's around

Som ni säkert förstår så har jag lagt datorn och bloggen lite åt sidan nu runt jul. Hade i alla fall en helmysig julafton, och det finns väl inte så mycket att säga om den förrutom att den var ungefär likadan som alltid. Kalle anka klockan tre, ett stort julbord, alldeles för mycket efterrätt, fina julklappar, spel som antligen slutar i kaos eller som ingen förstår sig på och till sist svensson svensson!

Idag så har jag umgåtts med tjocka feta släkten igen och ätit julbord, igen. Just nu ligger jag i sängen med myskissen som ligger och sover på mig. Ska slå igång en film och sedan sova jag med, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback